رهبر معظم انقلاب درباره این مدل که مبتنی بر کتب هفت جلدی طراحی و اجرا شده فرمودند: دایره تاثیر را توسعه دهید؛ به عدد چهار هزار قانع نشوید؛ کار را به چهل هزار یا بیشتر و حتی به چهارصد هزار نفر برسانید. خدا قطعاً با شماست. همین اساتید خوب و دارای نبوغ که الان با شما هستند، نشان از نصرت الهی است. از خدا بخواهید تفضلات خودش را بیش از پیش نصیب شما کند. بنده هم دعاگو هستم.

این تایید و تاکید ولی امر مسلمین جهان ما را بر آن داشته است تا این محتوا، در قالب‌های متنوع برنامه‌ای(گعده ها و حلقه ها، اردوها، کلاس های آموزشی و…) و قالب های هنری و رسانه‌ای به مخاطب هدف خود که تشنه‌ی این معارف برای شناخت خود و خدای رحمان الرّحیم است را برسانیم تا در تربیت سربازان امام عصر و آینده انقلاب اسلامی که همان تشکیل تمدن و حکومت اسلامی است موثر واقع شود. موسسه جوانان برای تحقق این امر مهم دبیرخانه‌ای را با نام «برترین آرزو» فعال نموده است.

بدیهی است این امر بدون همراهی و همکاری شما هسته های خودجوش دغدغه‌مند مردمی که با مخاطب نوجوان و جوان در ارتباطید، امری محال است و از سوی دیگر عدم حرکت به سمت ایجاد تشکیلات جدید و حمایت از هسته‌های خودجوش با محوریت این کتب، مورد نظر دبیرخانه برترین آرزو قرار دارد.

در همین راستا خواهشمند است اطلاعات خواسته شده ذیل را ثبت نمایید تا نقطه شروعی باشد برای یک ارتباط مستمر و همینطور ان شاء الله در اجلاسیه ملی با حضور منتخبین از کل کشور با هدف ترویج این کتب و بسته محتوایی آن  که نیمه دوم بهمن ماه به مدت سه روز برگزار می گردد نیز در خدمت برخی عزیزان در مشهدمقدس باشیم.

 

  • زمان اجلاسیه: آقایان ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه | بانوان: ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه
  • کل برنامه(اعم از اسکان و…) برای پذیرفته شدگان رایگان می‌باشد.
  • هزینه رفت و آمد به مشهدمقدس برعهده خود عزیزان می‌باشد.

 

Leave a Reply